nedeľa 21. mája 2017

28 dňový reset s Cassey Ho

Keď som uvidela video od Blogilates, kde hovorila so 28-dňovom resete prvý krát, povedala som si, že toto určite nie je pre mňa. Mliečne výrobky milujem a bola som presvedčená, že môjmu telu prospievajú. (No a piť kávu bez mlieka som nedokázala, a život bez kávy som si nevedela ani len predstaviť). Avšak, keď som začala kojiť malého, zistila som, že kravské mlieko a výrobky z neho mu robia zle (mal ekzém na líčkach a pobolievalo ho bruško). Na moje veľké prekvapenie, po vylúčení mlieka, syrov, jogurtov ... som začala byť menej nafúknutá, a celkovo som sa cítila lepšie. Zároveň, keďže chcem pre svoje bábo to najlepšie, automaticky som sa snažila vylúčiť zo svojej stravy takmer všetok cukor, spracované výrobky, bielu múku a podobne. 



Takže, keď som sa včera úplne náhodou preklikla na video od Cassey, uvedomila som si, že by to pre mňa nemal byť taký problém, a že tomu dám šancu. Jej reset nie je diéta, nevylučuje žiadnu makroživinu, ani neobmedzuje príjem kalórií, takže je úplne bezpečný a mimoriadne vhodný aj pri kojení. Nezačínam "od zajtra" ani "od pondelka", ale hneď dnes :). Priebežne si tu budem sama pre seba písať recepty, ktoré som vyskúšala, a ktoré mi chutili - veď chutných receptov zo zdravých surovín s kopou zeleniny nie je nikdy dosť :). Zároveň, si budem viesť akoby "denník", kde si poznačím ako mi to šlo :). 

Len pre info, počas tejto výzvy, by mal človek zo stravy vylúčiť 5 kategórií jedál:
  1. mliečne produkty
  2. lepok
  3. cukor
  4. spracované potraviny (teda akékoľvek aditíva, farbivá a pod.)
  5. alkohol
Po 28 dňoch je vhodné postupne pridávať potraviny jednu po druhej, a testovať na vlastnom tele, ako sa po nich človek cíti. Ak je nafúknutý, alebo sa mu zhorší pleť, potravinu treba vylúčiť. Musím uznať, že je to naozaj veľmi logické, nakoľko presne takto pridávam svojmu bábätku suroviny do jeho jedálnička (1x za 3 dni mu pridám niečo nové, a zisťujem, či je po jedle spokojný, či ho nebolí bruško, akú má stolicu, či nevidím známky alergie a pod. Zatiaľ papá ovsené vločky, pšeno, ryžu, mrkvu, batáty, jabĺčko, betavital a banán. Tekvicový olej sme skúšali, ale bolo mu po ňom ťažko.)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára