nedeľa 26. júna 2016

Som tehotná!!!

Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou.. alebo ako sa na tehotenskom teste objavili  2 prúžky  🙂
Bábätko sme s manželom chceli, aj keď sme si vraveli, že máme ešte veeeľa času, takže sme nezahájili “snaženie sa”. Tehotenský test som urobila len preto, lebo som čakala na svoje dni trošku dlhšie ako zvyčajne, a navyše som asi prvý krát v živote vôbec nezvládla nočnú smenu v práci (bolo mi neuveriteľne zle, nad ránom som dokonca celá opuchla).
Takže, po tej zlej nočnej som šla spinkať a poobede, keď prišiel manžel z práce, som mu oznámila, že si ideme urobiť test (tehotenský test som robila asi 4x v živote, a vždy sme si ho robili spolu… ani neviem prečo mám odjakživa pocit, že sa výsledok máme dozvedieť spolu).
Na naše obrovské prekvapenie sa na ňom objavil ihneď 2 prúžky 🙂 . Ja (príliš racionálny človek) som sa len usmiala s tým, že ideme kúpiť nový test… čo keď ten čo sme robili bol pokazený :D. Manžel sa už usmieval od ucha k uchu a pozeral na mňa tak zaľúbene ako asi nikdy predtým. Šli sme teda do lekárne, kúpili hneď 2 testy a po návrate domov boli oba pozitívne 🙂 . Čiže naše čakanie sa na náš malý zázrak začalo 🙂 . 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára