štvrtok 4. januára 2018

Bez predsavzatí, ale viac do hĺbky....



Posledný deň minulého roku mi volal kamarát. Okrem iného sa ma opýtal, aké predsavzatia si dávam na rok 2018. Nad žiadnymi som dovtedy nepremýšľala. Až som si nakoniec povedala, že chcem svoj život zjednodušiť.

Čo tak si nedávať žiadne nové predsavzatia....  nehľadať a nekupovať nové veci... (bývame v novom, nie úplne zariadenom dome, takže to na 100% nepôjde, ale v podstate máme všetko nevyhnutné.... takže sa už nie je dôvod hnať sa).

Takže, čo vlastne chcem? Chcem sa zlepšiť v tom, čo som už začala. Konkrétne cvičenie so Zuzkou Light, posilnenie rúk a následné zvládnutie arm balances, zdravá (a rozumná) strava (už viem všetko čo potrebujem, nepotrebujem hľadať nové recepty, ani nové pravidlá, len to čo viem dať do praxe).  Zlepšiť si vzťahy (s ľuďmi, na ktorých mi záleží), viac sa usmievať.  Proste zlepšiť to, čo som už rozrobila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára