pondelok 18. júna 2018

Zvláštne tajomstvo úspechu

Dnes som počúvala asi najzaujímavejšiu audio nahrávku. Pán Earl Nightingale v nej hovoril o úspechu. Nikdy som nepočula presnejšiu definíciu úspechu. Ako to?

Čo je to úspech? Keď som sa nad tou otázkou zamyslela, nevedela som úspech definovať. Väčšina ľudí by povedala, že je to synonymum bohatstva alebo vplyvu. Ale ja sa cítim byť úspešná, a nie som ani bohatá a ani vplyvná... Takže ako to vlastne je?

Úspech je postupná realizácia hodného ideálu. Komplikovane povedané, ale znamená to, že človek je úspešný keď robí  čokoľvek čo slúži na naplnenie jeho cieľov alebo ideálov. 

Nemôžem súhlasiť viac. Cítim sa byť úspešná? Jednoznačne áno. Každý deň robím veci, ktoré ma vedú do môjho cieľa. A väčšinu času sa dokonca cítim, ako by som v tom cieli už bola :D. Chcem byť zdravá, v dobrej kondícií, mať dobré vzťahy s ľuďmi ktorých milujem, byť finančne slobodná a vzdelaná. V tomto poradí priorít. A ja sa správam tak, ako keby som takým človekom už bola. Denne cvičím, doprajem si kvalitný spánok, čo najlepšiu stravu, venujem aktívny čas svojmu synovi a manželovi, veľa sa spolu hráme a smejeme, nemíňam na veci, ktoré mi neprinášajú dlhodobý úžitok alebo pocit uspokojenia, vzdelávam sa. Proste správam sa tak, ako by sa správalo moje ideálne ja niekedy v budúcnosti :). No a aký je výsledok? Väčšinu dní sa skutočne cítim, ako úspešný človek. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára