štvrtok 4. mája 2017

Späť do formy s Moje telo: Koučing

Počas tehotenstva som pribrala asi 15 kg  - vážila som teda 79kg. S tým, ako som počas celého tehotenstva "rástla" som bola nadmieru spokojná. Na fotke som 2 dni pred pôrodom, takže ako vidieť, do poslednej chvíle som bola schopná si sama zaviazať šnúrky na topánkach :D.

Na konci šestonedelia som Vážila 71,5 kg. Bábätko som výlučne kojila, takže som v žiadnom prípade nehodlala držať prísne diéty a ani nadmieru cvičiť. V svojej podstate, som skladbu jedla z obdobia šestonedelia nezmenila, ale viac som sa sústredila na to, aby som medzi jedlami "nehrešila" nejakými hlúposťami. (Asi to poznáte, tu sušienka, tam oriešky a už to ide :) ). Zároveň som si kúpila knihu od Kristínky - Moje telo koučing (http://www.mojetelo.cz/), kde som si poctivo zapisovala čo som počas dňa jedla. Kniha je mierená skôr pre začiatočníčky, ale aj napriek faktu, že žiadna z uvedených informácii pre mňa nebola vyslovene novinka, túto knihu vrelo odporúčam úplne všetkým. Je napísaná zrozumiteľne a zahŕňa snáď úplne všetko čo pre zdravé chudnutie potrebujete. Pre mňa to bola jednoznačne jedna z naj investícii :).

Čo sa týka cvičenie, tak 2 týždne som cvičila s Jill - Ripped in 30. Potom som mala od cvičenia pauzu. Poriadne som cvičila len týchto 14 dní, pretože potom som dostala pruh. Neviem z čoho (pravdepodobne to bude spôsobené tým, že som po sekcii mala oslabené brušné svaly, a príliš som sa nešetrila). Pruh zatiaľ nechcem riešiť operačne, nakoľko dojčím a bojím sa, ako by sme to s Teom zvládli (je to síce jednoduchý zákrok, ale v nemocnici by som pobudla 3 dni). Takže, pruh som zatiaľ riešila s fyzioterapeutkou, ktorá mi ho zatejpovala, a chvalabohu to prestalo bolieť, a ja môžem normálne fungovať. Mám v pláne postupne pridať do svojho režimu cvičenie, tak uvidím ako to pôjde :).



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára