štvrtok 4. januára 2018

Ranná rutina (nová )

Článok o rannej rutine som už písala. Fungovalo mi to takto skvelo počas leta. Avšak, tak ako sa skracovali dni, a všetko v mojom živote sa niekam posunulo, tak sa musela zmeniť aj moja ranná rutina. Takže, ako vyzerá moje bežné ráno?

  • 5:30 vstávam (počas týždňa, cez víkendy podstatne neskôr), manžel je s Teom (niekedy ešte spinkajú), a ja si užívam čas pre seba. Teo normálne vstáva okolo siedmej, takže sa dobrovoľne ukracujem o dobrú hodinu spánku, ale stojí mi to za to :).
  • 20 min cvičím so Zuzkou Light (vyberám si kratšie workouty, ale aj tak mi dajú zabrať, ak sa mi veľmi nechce cvičiť, alebo nevládzem (som chorá, som unavená a pod.) tak si vyberiem jógu alebo stretch and tone.
  • 6:00 sprcha, umyjem si zúbky, tvár, nakrémujem sa (je až neuveriteľné, ako inak sa potom celý deň cítim, keď sa ráno trošičku rozmaznám 😊)
  • 6:20 káva s manželom (nejde tak o kávu, ako o tých 15 minút, počas ktorých si pokojne sadneme, túlime sa s Teom, porozpávame sa o tom čo máme počas dňa v pláne a tak). 
Približne o 6:45 odchádza manžel do práce. Kedysi sme raňajkovali takto skoro ráno, ale teraz to už nerobíme. Manžel zvykne cvičiť v práci, a tam si potom dá raňajky. Ja zas zohrejem Teovi kašu, po siedmej sa napapá. Ja si dávam raňajky až okolo deviatej. Medzitým mám čas nachystať nám dvom obed a urobiť potrebné domáce práce (umyjem riad, upracem šaty, dám prať, zmyjem dlážku, .. proste čo treba). Okolo 9:30 ide Teo spinkať, a ja mám v podstate celý deň pred sebou :).

Je to úžasný pocit. Mať odcvičené, navarené a urobené domáce povinnosti ešte pred raňajkami. Keď Teo zaspinká, tak si užívam chvíle len pre seba. čítam si knihu/články, píšem si denník/blog... proste sa venujem sebe a svojim myšlienkam. Je to pre mňa ten najefektívnejší spôsob ako mať energiu a chuť sa celý deň hrať s Teom. Vďaka tomu nemám pocit, že celý deň len niečo robím, a navyše za mnou ani nič nevidno, a ešte si to ani nikto neváži (a ten pocit tiež dobre poznám... ). 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára